Spoštovani, z vpisom vaših podatkov in oddajo obrazca se še ne zavezujete naročilu. Sodelavci T-2 vam bodo prijazno predstavili njihovo ponudbo in šele nato se boste dokončno odločili za sklenitev zavezujočega naročila. Že sedaj si na povezavi: www.t-2.net lahko ogledate njihovo trenutno ponudbo.
V kolikor naročilo priključka za vaš naslov še ni mogoče, bomo vaš obrazec shranili in za vas pripravili pogodbo in soglasje, ko bo predvidena izgradnja v roku 1 leta.
Če je naslov, za katerega pošiljate povpraševanje, v naboru naslovov, kjer bo RUNE gradil optične priključke, vam bomo, na podlagi izpolnjenega obrazca, kot pogodbeni partner podjetja RUNE Enia d.o.o., pripravili pogodbo o izvedbi optičnega priključka in soglasje lastnika za izvedbo del. Na elektronski naslov vam bodo poslana obvestila ter dokumenti, ki jih je potrebno podpisati, in vrniti v skladu z navodili ob prejetju dokumentov.
Šele z vračilom podpisane pogodbe in soglasja, in izvedbo plačila po pogodbi bodo izpolnjeni vsi pogoji za gradnjo priključka.
Po naročilu priključka boste sklenili še pogodbo z izbranim ponudnikom, ki vam bo zagotavljal telekomunikacijske storitve v omrežju RUNE.
Preverite priporočilo Eurocona za izbiro ponudnika storitev v omrežju RUNE.
Kdaj lahko sklenem pogodbo za izgradnjo naročniškega priključka?
Kakšna je cena izgradnje optičnega priključka za gospodinjstvo?
Pogodbo za izgradnjo uporabniškega priključka lahko sklenete 1 leto pred predvideno izgradnjo vašega optičnega priključka.
Enkratni strošek izgradnje optičnega priključka se v času izgradnje omrežja zaračuna 150€ (z DDV), v plačilo pa je vključeno tudi nadaljnje vzdrževanje priključka.
Kdaj lahko z izbranim ponudnikom sklenem pogodbo?
Po podpisu pogodbe za izgradnjo širokopasovne infrastrukture lahko z izbranim ponudnikom sklenete pogodbo, vendar ne kasneje kot 90 dni od izgradnje priključka.
Med katerimi ponudniki storitev lahko izbiram?
Zgrajeno optično omrežje RUNE bo končnim uporabnikom omogočilo, da si sami izberejo ponudnika širokopasovnih storitev. Na povezavi si lahko ogledate mnenja naročnikov telekomunikacijskih storitev. LINK
Ali je moje gospodinjstvo vključeno v projekt izgradnje optičnega omrežja RUNE?
Za preverjanje naslova vam je na voljo naša podporna ekipa na telefonski številki 01 292 72 30, lahko pa nam pišete tudi na narocanje@eurocon.si.
Kaj lahko storim če mojega naslova ni na seznamu izgradnje optičnega omrežja RUNE?
Optično omrežje RUNE se gradi na redko poseljenih območjih in tam, kjer ostali komercialni operaterji nimajo interesa za gradnjo. Svetujemo vam, da možnost izgradnje priključka preverite pri že obstoječem ponudniku storitev.